هرچی u بخوای
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, توسط adrian |

وقتی تو چشماش نگاه میکنم انگار چندتا حس رو باهم دارم.هم دلم میخواد  تا ابد به چشمای قشنگش خیره شم"هم میخوام ازشون فرار کنم"هم میخوام تو نگاهش غرق بشم"هم اضطراب دارم یه جوری ترس و عشق و غرور  همه چیو باهم دارم.آدم عاشق عاقل نیست.دیونه یک جفت چشمای معصومو بی گناهه که هروقت نگاهش میکنه انگار که آتیش میگیره.عشق گاهی وقتا یک دریاست که وقتی توش شنا میکنی"بدون اینکه بخوای آرومت میکنه گاهی وقتام یک مردابه که آروم و بی صدا تو رو تو خودش میکشه آخرم راه نفستو میبنده و خفت میکنه.اونوقته که میمیری.عشق یعنی خواستن آما خواستن همیشه مساوی توانستن و به دست آوردن نیست...



نظرات شما عزیزان:

srr
ساعت11:32---5 مهر 1390
سلام خوبی وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری باحال بود و جالب راستی اگه وقت کردی یه سری به منم بزن منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.